بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


گله شدید آتیلا حجازی از فتح اله زاده

www.khabarfun.com | عکسهای آتوسا و آتیلا حجازی بر سر مزار ناصر حجازی

آتیلا حجازی، مربی سابق تیم استقلال در استادیوم آزادی با علی فتح اله زاده مدیریت آبی‌ها دیدار کرد و دقایقی را با وی به صحبت پرداخت تا در خصوص شرایط و حواشی بوجود آمده وی را متقاعد کند. 
 از آنجا که رابطه خانواده ناصر حجازی با فرهاد مجیدی ایده آل است و این بازیکن نیز مورد غضب مدیرعامل و امیر قلعه نوعی قرار گرفته است حجازی از فتح اله زاده گله کرد و اعلام داشت که از باشگاه استقلال توقع نداشت تا چنین برخوردی با بازیکنان قدیمی داشته باشد.

تحلیل:مگربا فرهاد چه بر خوردی شده که آتیلا حجازی حالا دایه مهربان تر از مادر شده!؟
یه جوری دارند خداحافظی فرهاد را بزرگ می کنند که انگار مجیدی با زور ضرب و شتم اقدام به آویختن کفشهایش کرده است!
دست از این حاشیه سازی و ایجاد تفرقه بردارید،دو سال تمام با بهترین بازیکنان ایران نتوانستید خوب نتیجه بگیرید و آن جام حذفی هم با چند تیم ضعیف  وبا قرعه مناسب و برگزاری باری های پی در پی در تهران توانستید بالای سر ببرید!اگر واقعا دلتان برای استقلال میسوزد بروید تلاش کنید،توانایی های خودتان را نشان دهید،سپس با قدرت به استقلال برگردید!

ببینید چه کسانی مدعی بودند که سال قبل عوامل نزدیک به قلعه نویی در باشگاه استقلال چوب لای چرخشان می گذاشته تا نتیجه نگیرند!؟بخدا قسم اگر قلعه نویی این کاره هم باشد،باز دمش گرم که علنی زیر آب کسی را نمی زد و مثل بعضی ها در برابر چشمان میلیون ها هوادار لستقلالی برای تیم محبوبش حاشیه سازی نمی کرد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 7 / 1391برچسب:حاشیه ها,هواداران,خودزنی,امیر قلعه نویی,آتیلا حجازی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com